fredag, juni 19, 2015

Nøjj som tiden flyver.....



......og imens den flyver afsted, har jeg fået strikket et pænt stykke på Topstykket. Havde det været i de "gode" gamle dage, så havde jeg været færdig på nok ca 3 uger, men altså noget har ændret sig i mit liv og jeg sidder ikke længere og strikker i flere timer hver dag. Tænk engang troede jeg at man ikke kunne leve uden at strikke hver eneste dag......det har jeg så fundet ud af, at man sagtens kan. Indimellem går der flere dage uden jeg rører mit strik og der er også dage hvor det bare er måske 15 - 20 minutter der bliver strikket. Så ikke så sært at det trækker ud med at blive færdig. Til gengæld kan jeg forestille mig, at min genbo rigtig gerne snart vil at jeg er færdig med hendes Topstykke.....ups, jeg skal nok skynde mig med det sidste :-D

2 kommentarer:

  1. Jane den er bare super flot, jeg er vild med farven. Jeg har også engang strikket meget mere end jeg gør nu, men det er nu også rart at lave lidt andet en gang imellem :-) Så holder fingerne også lidt længere ! God weekend !

    SvarSlet
  2. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    SvarSlet