torsdag, december 11, 2014

Nye huer :-)

Pludselig blev jeg lidt træt af at strikke sokker......forandring må der til, så jeg rodede lidt rundt i mit garn og fandt noget Drops Karisma. Faktisk har jeg strikket den flotteste nederdel med snoninger und alles af det lyseblå garn, men inden jeg var færdig med den var den blevet RIGTIG meget for stor, så den blev trævlet op inden den blev dokumenteret nogen steder :-) Nu kan den så blive til huer i stedet for ;-)
De 2 huer her er det meningen pigerne på Hanne Marie Hjemmet i Roskilde skal ha´. Hanne Marie Hjemmet er sammen med Mødrehjælpen de to projekter som Kreativsiden støtter.
Opskriften på huen findes lige her, hvis nogen er interesserede :-)



Huen her er det meningen jeg selv vil beholde. Den er strikket i garn som Annette har farvet og givet mig :-) Jeg er ikke helt sikker, men tror det er Peruvian Highland eller ihvertfald noget i den retning ;-)
Opskriften er den samme som de forrige huer, jeg har bare undladt strukturmønsteret. 


1 kommentar:

  1. Skønt med hurr i denne blæsende tid vi har. Flotte farvemeleringer i din egen hue også.

    SvarSlet