lørdag, oktober 04, 2014

Ikke meget nyt




Med hensyn til strik så sker her ikke noget vildt lige for tiden. Er dog i gang med en barselsgave til en kollega der kan føde hvornår det skal være.  Til gengæld sker der meget andet i mit liv .....det meste heldigvis godt, ja faktisk har jeg haft succes med alt hvad jeg har foretaget mig det meste af året, men har dog også oplevet noget skidt som har fået mig til næsten at gå helt ned med flaget og endnu værre at det er mig selv der har jokket godt og grundigt i spinaten. I virkeligheden er det nok det der mest af alt er skyld i stilheden her på bloggen. Jeg er heldigvis på vej op igen takket være min mand og mine kollegaer der godt nok har trukket et stort læs og samlet mig op hver eneste gang jeg har været i kulkælderen.
Selvom jeg udadtil har formået at holde en fin facade så har det ikke været lutter lagkage, men nu har jeg besluttet at bøtten skal vende og jeg øver mig hver dag i at tænke positivt og finde mindst 3 positive ting der er sket.




Er trods alt så heldig at begge mine interesser (løb og strik)  har en positiv effekt på depression så mon ikke der er håb forude?

Jeg har taget lidt billeder fra haven med min mobil og prøver derfor at blogge fra mobilen ....det har jeg aldrig prøvet før, så er lidt spændt på resultatet.



4 kommentarer:

  1. Det gaar da fint med at blogge fra mobilen. Det har jeg heller ikke proevet. Maaske??????
    Positivere er ikke en let ting men det bliver meget lettere med oevelse. Bare kloe paa.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gik da nogenlunde, men jeg synes ikke rigtig jeg kunne få det til at fungere med hvor jeg ville ha´ billederne til at være ;-)

      Slet
  2. Hej Jane. Nogle dejlige billeder og en skøn etikette: "sniksnak" :-) Ønsker dig alt godt med at finde de gode ting i hverdagen.
    Mange hilsner Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jette og tak for dine altid skønne kommentarer :-) Jeg skal nok finde de gode ting igen det er jeg slet ikke i tvivl om. Jeg har aldrig før haft det sådan her og havde aldrig troet det skulle ske for mig, men jeg er en erfaring rigere (som jeg dog gerne havde været foruden) og er sikker på jeg kommer styrket ud af den. Depression er måske også så meget sagt......nedture er nok mere passende :-)

      Slet