lørdag, oktober 18, 2014

Hold da op......færdig strik


Efter mindst 2 uger på pindene er det lykkedes mig at få strikket et par strømper færdige. Ikke ligefrem det tempo jeg plejer at strikke i, men strik har ikke længere 1. prioritet i mit liv og det mærkes tydeligt på antallet af færdig strik.

En stor del af min tid bruger jeg på kostvejledning og kostplaner. Det er gået over al forventning og jeg har mange kunder/klienter......ja jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal kalde dem :-)





I morgen skal vi holde fødselsdag for Jonas, så jeg har været i gang med at bage. Jonas har selv bestemt at vi skal ha´ fødselsdagsboller og chokoladekage.


Til gengæld har jeg så bestemt at vi også skal ha´ kanelsnegle.......et behov der opstod da jeg så et billede på Instagram og lige siden har haft en ustyrlig lyst til kanelsnegle ;-) Så spørg lige om jeg glæder mig til at sætte tænderne i en kanelsnegl i morgen......selvfølgelig med glasur på......skal der smovses så gør jeg det fuldt ud ;-)


2 kommentarer:

  1. tillykke med sønnen.... uha, som de bliver store de knægte...
    Du har nu ikke glemt at bage, kan ses... men det er måske lige før at strømpestrikningen kræver en opskrift??? ;-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ihvertfald tæt på Annette, men det gik.....ja jeg kan vist nærmest stadig strikke sokker i søvne ;-)

      Slet