onsdag, april 09, 2014

Styrbord og bagbord

I efteråret 2013 havde jeg et indlæg om Bitta Mikkelborgs "Styrbord og Bagbord". På det tidspunkt havde jeg kun strikket del 1 af opskriften og jeg har ikke blogget siden, men jeg synes altså at Bittas flotte design fortjener at blive vist i færdig udgave, så her har I min udgave af "Styrbord og Bagbord". Strømperne er strikket på p 2, dvs. mønsteret foroven er med p 2½. Strikket i henholdsvis Opal Uni og Regia Uni. Opskriften kan downloades gratis på Ravelry 

3 kommentarer:

  1. Sjovt som de ligner mine. Jeg hoppede også med på Styrbord og Bagbord takket være dit tip.
    De er også så smukke både disse og alle de andre designs hun har lavet.

    God aften

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Hvor er de sjove, og praktiske til at holde styrbord og bagbord " fra hinanden".

    SvarSlet
  3. Super god idé. Min søn, Rasmus, skal være KAPTAJN, men har lidt bøvl med at huske hvad der er hvad... Skøre dreng. Tak for dig, Jane. Du har gjort min tilværelse bedre. <3

    SvarSlet