onsdag, juni 19, 2013

1 meter strømper så´n cirka

Jeg har strikket et par kæmpe sokker på bestilling….str. 47, pyhhh der var lang vej til tåen. Det er nu ikke fordi de ser så kæmpe ud på billedet, men det er de altså :)

Tardis_frdig_001_medium2

FAKTA:

Opskrift: Tardis

Garn: Regia Uni (blå) og Katia laine nylon (hvid og sort)

På FB er jeg med i en gruppe der hedder Bittamis design for strikkelystne. Bitta designer masser af flotte opskrifter på f.eks sokker, huer, vanter og nu også karklude.

Hun har lavet 5 opskrifter på klude og hver fredag frigiver hun en opskrift i gruppen.

Hvis nogen vil se mere til Bittas design kan I se hvad hun laver lige HER……se lige de flotte fiskesokker og hendes Florisse

Selje__Bittami__002_medium2

Jeg kan godt se at kluden nemt kunne ligne et håndklæde, men det er altså en klud……jeg tror det er vinklen billedet er taget fra der får den til at se længere ud.

FAKTA:

Opskrift: Selje af Bitta Mikkelborg

Garn: Bumbo bomuldsgarn lagt dobbelt

Sidste færdige projekt i denne omgang er en skøn sommerhue med øreklapper.

Hue_med_reklapper_005_medium2

FAKTA:

Opskrift: Sommerhue med øreklapper af Edith Nielsen

Garn: ID Bomuld fra Brugsen

2 kommentarer:

  1. Ja de maa vaere store.Hvor mange kilo garn gik der til??????

    SvarSlet
    Svar
    1. He-he Lin, jeg tror såmænd kun der gik omkring 150 gram garn til sokkerne :-)

      Slet