søndag, januar 22, 2012

Ublokket sjal

Jeg er færdig med sjalet, men har ikke rigtig fået det blokket. Jeg har kun rykket i det lidt hist og pist, men direkte blokket kan man ikke kalde det. Jeg plejer at blokke sjaler ude på terassebordet, men jeg kan ikke rigtig komme afsted med det lige nu. Der er for koldt og vådt osv…..i ved undskyldninger, men jeg skal nok få det gjort inden det skal afleveres.

sjal 003

Undskyld det meget lidt flaterende billede fra vores ældgamle badeværelse.

sjal 004

Fakta:

Opskrift: Trinity shawlette

Garn: NZ lammeuld, 80 gram

Pinde: nr 3½

Ændringer: Har strikket flere rapporter end opskriften foreskriver.

16 kommentarer:

  1. Ser nu rigtig pænt ud , det sjal !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Blokket eller ej flot er det.
    God søndag :)

    SvarSlet
  3. Det er bare så flot det sjal. Du må da finde på noget, så du kan blokke det indedørs

    SvarSlet
  4. Det er bare så flot det sjal. Du må da finde på noget, så du kan blokke det indedørs

    SvarSlet
  5. Dit sjal er rigtig flot, også uden blokning.
    Jeg kender godt problemet med pladsen; plejer at bruge madrassen fra sengen i campingvognen, men den er p.t. optaget til anden side. jeg har nemlig også to sjaler der skal blokkes...

    God søndag... ;o)

    SvarSlet
  6. Flot sjal - det med blokningen kan give problemer - jeg plejer at bruge sengen - og har måttet overnatte på sofaen et par gange på den konto :-)

    SvarSlet
  7. Det ser ud til at være et smukt sjal, det bliver fantastisk når det bliver blokket.

    SvarSlet
  8. Det setr ud til at være et rigtig skønt sjal. Flot arbejde :))

    SvarSlet
  9. Det ser da allerede fantastisk ud. Får vi også et billede når det er heeeelt færdigt?????

    SvarSlet
  10. Blokket eller ej - det er vældig fint.

    SvarSlet
  11. Flot selv om du ikke har blogget det !!!

    SvarSlet
  12. Sjalet ditt ser helt nydelig ut! Både mønster og farge!!
    Riktig god uke til deg! Klem:)

    SvarSlet
  13. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet