onsdag, december 21, 2011

Strikkemor

tegning 002

Den anden dag kom Andreas med en tegning han havde tegnet af mig.

Bortset fra at jeg vist aldrig har strikket iført nissehue, så ligner den da meget godt Smiley, der blinker

Og så til noget helt andet. Jeg tror sørme også vi bliver færdige til jul i år, selvom jeg til tider har syntes det så sort ud. På trods af at jeg er arbejdsløs, har jeg vist aldrig arbejdet så meget som i december i år. Jeg er afløser på 2 plejehjem og i hjemmeplejen hvor jeg var elev og jeg skal love for der har været bud efter mig, men det er kun dejligt at få lov til at vise hvad man kan og få brugt sin uddannelse, selvom der pt. ikke er noget fast arbejde. Det at være afløser betyder også at man kommer til mange forskellige borgere, så ens arbejdsdag er totalt uforudsigelig og jeg vil mene at det giver en masse erfaring og samtidig lærer jeg stadig en hel masse nyt, da jeg jo kommer ud til ting jeg aldrig har prøvet før. Det betyder også at man er mega træt når man kommer hjem, netop fordi der er så meget nyt hver dag man skal forholde sig til, men hold da op, hvor jeg elsker det job. I skrivende stund tror jeg simpelthen ikke på jeg nogensinde bliver træt af det.

Jeg er spændt på om der også efter nytår er så meget afløserarbejde eller om det bare er en stakket frist. Allermest ønsker jeg mig et fast job, så jeg krydser fingre for at sådan et dukker op i det nye år Smiley

5 kommentarer:

  1. Årh, hvor er det bare en skøn tegning ;-)).
    Pøj pøj, håber, der også vil være et fast job til dig i 2012.

    SvarSlet
  2. tror han beundre at du kan strikke :) Sød tegning synes jeg.

    Krydser fingre for at du får dig et lille job i det nye år, som er skabt til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. KOS deg og NYT dagene sammen med dine <3

    Ha en EVENTYRLIG herlig Jul!

    Go`Juleklem fra Vibbedille

    SvarSlet
  4. Hvor er det dejligt at du har noget at lave og er glad for det. Jeg håber at du i 2012 får fast arbejde.
    Tegningen er bare så find
    Kan du og din familie have en glædelig jul

    SvarSlet
  5. Kære Jane.
    Hjertelig glædelig jul til dig og dine.

    Jule knus og kram herfra

    SvarSlet