mandag, december 19, 2011

Kors hvor er de grimme.

Garnet lå ellers og så så pænt ud på hylden i Super Best. Pyt, ungerne er ligeglade, bare de har sokker så er de tilfredse.

strømper 004

Sokkerne er strikket i Bumbo strømpegarn fra Super Best. Jeg synes ikke garn med lange farveskift er velegnet til sokker, men jeg kan forestille mig at det er rigtig flot til sjaler.

Overskuddet til at blogge og for den sags skyld strikke, har ikke været så stort på det sidste, så I må undskylde mit fravær. Jeg satser på det bliver bedre med tiden.

9 kommentarer:

  1. Det er i hvert fald nogle farverige strømper du har lavet, men grimme synes jeg nu ikke de der.
    Det er ikke så underligt, hvis det kniber med overskud i øjeblikket hvor julen står for døren. Sådan tror jeg de fleste af os har det.

    SvarSlet
  2. De er ikke grimme, men meget farvestrålende, det kræver sit barn at tage dem på i skole, tror jeg.

    Overskuddet bruger du vel også på julen og alt der følger med.

    kh. Lis

    SvarSlet
  3. Jeg synes ikke de er grimme; det er da fedt med noget farve på fødderne!

    Og uanset farven, så er et par hjemmestrikkede strømper bare skønne at have på!!!

    SvarSlet
  4. ja, jeg synes også de er flotte. Jeg overvejer at kigge forbi super best og købe noget af det garn.
    Men, smag og behag er jo forskellig:-)
    Knus Elsebeth

    SvarSlet
  5. Det synes jeg ikke- det er fine farver til børn. det e skønt med noget til at sætte spræl på cowboybukserne.

    SvarSlet
  6. Jeg synes bestemt heller ikke de er grimme....de er da super trendy. Det er da rigtig modernet med farverige strømper. Min nabo strikker strømper til mig nogle gange, og jeg går meget med dem, og de er altså i hidsige farver. Elsker dem:-) Så producer du bare nogle flere:-))))))

    SvarSlet
  7. De er da ikke grimme! Farverige og herlige skulle jeg sige, og ungerne bliver glade.

    SvarSlet
  8. Jane, så er de ikke grimmere. Jeg synes faktisk de er flotte og meget farvestrålene.
    Men sådan er vi heldigvis så forskellige

    SvarSlet