lørdag, december 10, 2011

Knæk….

…..en storm med vindstød af orkanstyrke ramte nordjylland i går og det kunne vores blågran altså ikke holde til.

Jeg var lige nået hjem fra arbejde og havde sat mig til kaffebordet, da et brag lød i haven og der lå altså vores store træ.

væltet træ 003Billedet er taget igennem terassedøren, få sekunder efter det væltede.

Nå, men så har jeg lige opdaget, at jeg ikke har skrevet nogen indlæg i december, men det er altså fordi der ikke har været en skid at skrive om. Strikket bliver der næsten ikke, men det skal nu nok komme igen.

 

8 kommentarer:

  1. Ej for pokker da, sikken en skam, det ser ud til at det var et flot træ...

    SvarSlet
  2. Siden treet allerede er "fellt" har du kanskje årets juletre på plass inne? ;)
    Vi fikk en diger bjørk i hagen i sommer, da det ble fellt. Det kom nemlig et vindkast, og dermed peilet det inn vår hage. Men alt er godt sålenge ingen blir skadd.

    SvarSlet
  3. Hvor er det synd, for det ser ud til at være et smukt træ!!!
    Kh Karen

    SvarSlet
  4. Ej hvor er det ærgeligt. Og også lidt voldsomt ik.. sådan et kæmpe grantræ er da vist ellers ikke så'n lige at knække a hva ba??

    Jeg håber da du kommer igang med strikkeriet igen, mon ikke det bare er en periode du har. Dem rammes jeg også af engang i mellem ;-)

    SvarSlet
  5. Sikke en skam med det flotte træ.På den anden side, så har du jo årets juletræ.

    Tillykke med arbejdet. Jeg går ud fra du har fået arbejde siden du ikke blogger og strikker.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  6. ja, det er ærgerligt når et smukt træ falder, men I får vel plantet et nyt?
    Strikke-fri perioder findes engang imellem - du skal nu nok komme igang igen...

    SvarSlet
  7. Hvor godt at faldet skete uden at skade mennesker, dyr eller bolig ;-)

    SvarSlet
  8. Ajjj det var da synd, sådan en stor flot gran. Godt at der ikke kom nogle til skade i faldet, men ærgerligt er det !!!

    SvarSlet