lørdag, december 31, 2011

Godt nytår

nytår 2012

I ønskes allesammen et rigtig godt nytår og tusind tak for alle de søde kommentarer I har skrevet til mig i 2011.

Jeg er ikke sikker på jeg bliver det festligste selskab i aften, da jeg har været på job i 6 dage i træk og i dag havde jeg først fri kl 15.30 så jeg er træt, men det er sådan det er når man arbejder med mennesker. De kan ikke bare pakkes sammen og stilles væk indtil jul og nytår er ovre.

Vi skal heldigvis bare være os selv i aften og hygge os med noget god mad og en flaske vin. En smule fyrværkeri er indkøbt, så et nytårsknald får vi nok også Smiley, der blinkerFest-smiley

2 kommentarer:

  1. Rigtig godt nytår til dig og dine.

    SvarSlet
  2. Rigtig godt nytår til dig og dine.

    Må du få en god dag på årets første dag.

    Kh. Lis

    SvarSlet