onsdag, november 30, 2011

Det er ikke meget…

…der bliver strikket her på matriklen. Al min tid har gået med at skrive ansøgninger og rende mulige arbejdsgivere på dørene. Det har da også givet pote og fra i morgen har jeg 2 afløserjobs og de første to vagter er i morgen og på fredag. Jeg håber på jeg kan snige mig op på mindst 20 timer ugentligt, hvilket er jobcenter/a-kassens krav for ikke at sende mig ud i aktivering.

røde strømper 004

Det er dog blevet til et par strømper. Selvfølgelig var der en knude på garnet og derefter var farveforløbet omvendt! Øv, jeg hader det, men jeg gad ærlig talt ikke at gøre noget ved det og da fødderne egentlig er blevet rimelige ens, så må det være sådan de ser ud.

røde strømper 001

Nu hvor vi nærmer os den 1. december, har jeg fundet lidt julepynt frem.

3 kommentarer:

  1. Jeg tror at de varmer dejligt selv om de ikke passer helt i striben ;-)

    Men skøn med hjemmestrikkede sokker i denne tid.

    SvarSlet
  2. Jeg er også sikker på at fødderne kan holde varmen, selv om striberne er forkerte i rækkefølgen. Ved dog lige nøjagtig hvordan du har det, for det er bare såååå irriterende når der kommer en knude midt i det hele æv æv.
    Med den iver du lægger for dagen skal du nok nå de 20 timer pr. uge. Ønsker dig held og lykke med de nye jobs.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Rigtig god fornøjelse med arbejdet. Jeg kan godt forstå du gerne vil ha' mindst 20 timer om ugen; den der åndssvage aktivering er jo dybt godnat.
    Forøvrigt er jeg af den overbevisning, at hvis man kæmper nok for at finde et job, kan det også lade sig gøre. Så du vælter sikkert snart rundt i jobs... ;o)
    Strømperne er nu rigtig fine på trods af forskellen; der er vel heller ingen der har to helt ens fødder... He he... ;)

    SvarSlet