lørdag, oktober 01, 2011

Gad vide….

…hvornår der kan fremvises et færdigt stykke håndarbejde?

Jeg må lide af startitis, for jeg er endnu engang begyndt på noget nyt. Et hæklet tørklæde, ligesom Liselottes, HannesHenriettes og sikkert mange flere.

Jeg hækler med forskellige farver i Supersoft og NZ lammeuld. Og så får jeg jo også afprøvet min nye hæklenål fra Clover. indtil videre er der kun positivt at sige om den. jeg skulle lige vænne mig til at den er anderledes at holde på, men allerede efter et par rækker, så kørte det bare derudaf.

slagtethelligttørklæde 002

Ungerne er på spejderlejr i denne weekend, så vi nyder det dejlige vejr og stilheden herhjemme. Lørdagsrengøringen er allerede overstået og nu er det bare ren afslapning resten af weekenden.

P.S. Jeg lover at næste indlæg bliver med noget der er færdigt!

4 kommentarer:

  1. Det tørklæder er uimodståeligt, god fornøjelse :-)Lyder som en dejlig weekend!

    SvarSlet
  2. Det bliver rigtig flot, sjovt mønster du laver ! God weekend!

    SvarSlet
  3. Det bliver bare så fint. Herligt med noget kulør på tilværelsen

    SvarSlet
  4. Det mønster ser sjovt ud. Men jeg er ikke til hækling. Men glæder mig til at se det færdig

    SvarSlet