torsdag, september 22, 2011

En ups´er

stjernevest 001

Hmm…når man har en blog, hvor man dokumenterer sit strik, så må man vel også vise det frem, som man har lavet fejl på.

Jeg har strikket den her vest og fundet et stjernediagram og jeg syntes selv, jeg havde strikket en fino fino vest…lige indtil jeg fik den skyllet op og lagt den pænt til tørre, for hvad skuede mine øjne lige pludselig…jow jeg har da strikket diagrammet forkert på de tre stjerner til højre i billedet, første række fra neden af. Jeg gider ikke rette fejlen, så vesten ryger sikkert i en tøjcontainer til Røde kors eller noget lignende.

6 kommentarer:

  1. Det var altså ikke noget jeg spottede lige med det samme - måske er det vinklen billedet er taget fra... ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg kikkede altså også længe efter. Når først vesten er på, er der vist ingen, der ser det :)
    Sød vest ellers.

    SvarSlet
  3. Når nu du "siger" det kan jeg godt se det. Ærgeligt - siger én der lige har strikket 2 højreluffer :))

    SvarSlet
  4. Det kalder man den kreative frihed, jo!
    Jeg fik altså heller ikke lige øje på fejlen, men mon ikke Røde kors bliver meget glade alligevel?
    (Selv strikkede jeg engang en fair isle vest med den vildeste fejl på ryggen. Jeg ignorerede den fuldstændig. Altså - når jeg ikke selv lige fik øje på den, hvordan skulle andre så?)

    SvarSlet
  5. Kære Jane...
    hvis nu du broderer en hvid tak på det manglende sted og broderer en blå tak på den hvide, så er fejlen udbedret!!! og det er der altså ikke nogen der ser, når musikken spiller....
    men sød er vesten nu alligevel...
    Den indre perfektionist vil altid vide der er en "strikkefejl"..

    SvarSlet
  6. Supersød vest - jeg er sikker på Røde Kors bliver glad for den, men....håber du kan fikse problemet (evt med broderi), så vesten ikk behøver ryge til genbrug
    Kh Karen

    SvarSlet