tirsdag, august 16, 2011

Glemsom eller hvad

 

blyant

Billedet er fundet her

Vi pakkede penalhuse i går. Spidsede i tonsvin af blyanter (sådan føles det ihvertfald). Så skulle man jo tro at ungerne var skoleklar, ikke? Penalhuset blev fyldt med farveblyanter, viskelædere, linealer og blyantspidser. Det eneste vi ikke fik i var de blyanter. Så ungerne har i dag haft første skoledag uden at ha´ en blyant med. Fantastisk ikke? Enten så er jeg stresset, træt eller ved at være dement, ja eller også er jeg bare ved at være en halvgammel hejre som hverken kan huske det ene eller andet.

6 kommentarer:

  1. Det er ikke alltid lett å henge med når de begynner på skolen. Men de fikk vel med seg ranselen/sekken?

    SvarSlet
  2. Herregud, plejer jeg at tänke nu for tiden, når det sker her hos os, og sikkert i de fleste familier, värre ting sker hver dag! Men de havde sikkert en god förste skoledag og de blyanter glemmer man så ikke igen! Man kan jo så tröste sig med at man sikkert er helt almindelig.

    SvarSlet
  3. Mem viljen var der, og de glemmer dem ikke i morgen:-)

    SvarSlet
  4. Dejligt at hoere at jeg ikke er den eneste hihi.

    SvarSlet
  5. Så kan de lærer, at mor ikke kan være en blæksprutte hele tiden. De er med garanti pakket ned til imorgen.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  6. Jeg holder masken!!!!

    SvarSlet