lørdag, august 06, 2011

En uge i det Sønderjyske

Så er vi hjemme igen efter en dejlig uge i Arrild ferieby. En uge hvor vejrguderne var med os de fleste dage.

Vi var bla. i Madsby Legepark i Fredericia og i Sommerland Syd.

Arrild 2011 jane 032

Vi var også i Tønder, hvor vi bla. var i Det gamle Apotek.

ferie 2011 Prebens 063

Selvom det regner kan man sagtens lege og ha´ det sjovt!

Arrild 2011 jane 102

Mandens interesse skulle også plejes lidt, så fredag var vi i Vejle og se 3. etape af Post Danmark Rundt.

Post Danmark rundt

Post danmark rundt

Jeg var også så heldig at få besøg af hende her med familie mens jeg ferierede i det sønderjyske. Hun medbragte strikkebøger, så jeg havde læsestof til ferien…hvor heldig kan man være Smiley

Jeg har skam også strikket, mens jeg har været på ferie og købt garn og opskrift, men det viser jeg senere. Jeg skal lige ha´ hæftet en masse ender og fotograferet osv. osv.

5 kommentarer:

  1. Lyder virkelig til at I har haft en skøn ferie hvor der er taget hensyn til alles behov.

    SvarSlet
  2. Herligt når man kan nå det hele og alle bliver tilfredse. Lyder som en skøn ferie.

    SvarSlet
  3. Hej!
    Var så heldig at støde ind i din dejlige blog. Flotte ting du laver. Sjovt.... jeg har også bl.a. holdt ferie i det sønderjydske, og også besøgt Tønder, det gamle apotek. Sjovt sted. Kigger forbi din blog en anden gang. Anni

    SvarSlet
  4. Det lyder som I har haft en god ferie i det sønderjydske. Jeg elsker ogsånat holde ferie i Sønderjylland

    SvarSlet
  5. Dejligt at I har haft en skøn ferie i Sønderjylland. Vi var der for et par år siden, men fik kun set en brøkdel af det vi gerne ville - der er jo masser af seværdigheder og skønne steder, der er et besøg værd.

    SvarSlet