tirsdag, marts 08, 2011

Heldiggrisen…

Det er mig Smiley

Jamen det er helt pinligt at sige det, men jeg har vundet igen i en give-away. Denne gang hos Eva, der har sendt mig håndfarvet strømpegarn og en sød og farvestrålende flettet pung/taske og indeni tasken var der sørme chokolade.

give-away 005

Tusind tak Eva, jeg glæder mig rigtig meget til at strikke af garnet.

Det er ellers ikke fordi strikkeriet går alt for godt for tiden. Den perlestrikkede cardigan der skal passe til sparkebukserne driller, så jeg er ved at rive håret af mig selv. Var det ikke fordi det er bestillingsstrik, så var den røget af pindene forlængst og smidt ad H til. Og så kan jeg måske snart lære at bestillingsstrik slet ikke er noget for mig!

7 kommentarer:

  1. Åh, hvor er du heldig. Er der ikke noget med at heldet følger visse personer?

    SvarSlet
  2. Jo det er vist rigtigt Merete ;-)

    SvarSlet
  3. Hold da helt op hvor er du heldig. Tillykke tillykke. Garnet ser laekkert ud. Glaeder mig til at se hvad du finder paa.
    Og hvor er der blevet flot inde paa din blog.

    SvarSlet
  4. Du er da lykkens pamjulefis ;)
    Tillykke med den fine gevinst :)

    SvarSlet
  5. Hvor er det dog noget lækkert garn.
    Tillykke :-)

    SvarSlet
  6. Virkelig lækkert garn - tillykke med gevinsten.

    Kh Jane

    SvarSlet