lørdag, februar 26, 2011

Alting har en ende…

En uges ferie lakker mod enden. Hele familien har haft vinterferie, men vi har nu ikke lavet det helt vilde, bare slappet af og så har vi været en enkelt dag på Læsø. Desværre ikke for at besøge Uldstuen eller Garnspinderiet, men udelukkende for at besøge den del af min familie der stadig bor på øen. Vi havde ikke bilen med for på Læsø kører man gratis i bus.

Næste gang skal bilen dog med for så VIL jeg altså besøge de før omtalte butikker.

bi 001

Strikketøjet har ikke bare én ende, men mange, så det håber jeg at få ordnet i løbet af weekenden. Jeg har hæftet alle enderne på benene, men mangler dem foroven og så skal der strikkes kanter på langs ærmegab og halskant + skuldrene. Jeg er desværre plaget af en dårlig arm/skulder så det går ikke så hurtigt som jeg havde håbet, men helbreddet må komme først.

I morges vågnede vi op til isslag….smukt, men farligt!

isslag 040

5 kommentarer:

  1. Eii, altså. SKAL man ikke besøge garnbutikker, når man er i nærheden? Din buksedragt er virkelig flot, håber du får gjort kål på enderne.

    SvarSlet
  2. At være på Læsø UDEN at besøge de omtalte steder må kunne udløse voldsomme garn-abstinenser ;o)
    Superflot buksedragt...med utrolig mange løse ender, kan jeg se....prøv at lægge en småkage i vinduet, så kan det være hende monterings-feen kommer forbi og ordner det ;o)
    Kh Karen

    SvarSlet
  3. Tror garnspinderiet er lukket???
    Men utrolig lækker uldstue. Lige strikket den fedeste trøje derfra. Blomterstøv.
    Læsø er fantastisk.
    Sidsel.

    SvarSlet
  4. Den dragt må bare give bonuspoint til dig, hvor er den skøn :-D
    ...og ferie behøver vel ikke at være andet end mestens afslapning hjemme; det lyder perfekt!

    SvarSlet