fredag, august 06, 2010

Lille Dino

Dinosaur trøjen er på pindene. Mønsterborten med dino´erne er faktisk strikket to gange! Jeg var ikke tilfreds med resultatet første gang, havde vist strammet trådene på bagsiden lige rigeligt, men nu ser det bedre ud.

dino 001 Læg lige mærke til, hvor fint den matcher mit ældgamle sofabord :-))

Lin vil gerne se et nærbillede af mønsteret på mit adamas, så det vil jeg da prøve at levere ;-)

adamas 007

I går skulle vi ha´ været tilskuere til 2. etape af cykelløbet Post Danmark Rundt, ligesom vi sidste år så 1. etape, men min mor blev akut indlagt på Sygehus Vendsyssel i onsdags på grund af en galdesten, der har sat sig fast i galdegangen, så cykelløb blev aflyst.

Hun skulle ha´ været opereret i går formiddags, men noget endnu mere akut dukkede op og operation blev udsat til i dag.

9 kommentarer:

  1. Sikke en sød bluse du er ved at strikke. Trist med din mor, men jeg håber hun bliver opereret snart.
    Merete

    PS. Dit sjal er bare så smukt

    SvarSlet
  2. Den er bare så sød Dino trøjen , jeg har også strikket den til mine 2 yngste børnebørn , i grøn , hvid og brune farver . De vakte lykke hos mødrene :-)
    God bedring til din mor .

    SvarSlet
  3. Dino trøjen er rigtig fin; der er nok en der bli'r glad for den...

    Hvor er det da godt du fik det gamle sofabord; ingen andre ville ha' passet så godt på det, som du har gjort...

    Det er da rigtig træls for din mor; jeg føler sørme med hende. Håber hun snart bli'r opereret; galdestenssmerter er noget af det værste man kan tænke sig.
    Vil du ta' en hilsen med til hende, og ønske god bedring...?

    SvarSlet
  4. Tak for jeres kommentarer allesammen :-)

    Selvfølgelig vil jeg ta´ en hilsen med til min mor Britta :-)

    SvarSlet
  5. Et stort krammi til din mor med oenske om god bedring og meget taalmodighed, for joesses hvor er dt kedeligt at ligge paa hospitalet.
    Tusinde tak for naerbilledet. Det ser hammergodt ud, og nu kan jeg faktiskt "komme taettere paa farven".
    Dino-troeje jamen selvfoelgelig. Er det en fan af " lille fod" der skal have den?????? Saa soed.

    SvarSlet
  6. Rigtig flot Lille Dino.
    Og lige farver efter min smag :)
    Rigtig god bedring med din mor.

    SvarSlet
  7. Galdesten kan være nok så smertefuldt. Rigtig god bedring med hende. Dino´blusen bliver rigtig fin.

    SvarSlet
  8. Fine strikkerier!

    Håper det går bra med din mor, god bedring til henne!

    SvarSlet
  9. En rigtig flot Dino trøje du er ved at lave - iøvrigt en meget spændende blog du har.

    God bedring med din mor.

    SvarSlet