fredag, august 27, 2010

En rigtig tøsevest

Hvis jeg altså havde en pige, så ville jeg elske at trække hende i sådan en vest. Det har jeg ikke, så vesten bliver lagt i gavekassen, indtil der dukker én op der kan bruge den.

tøsevest 012Den er strikket i Sverige, da vi var på ferie. Jeg vidste ikke rigtigt hvilket projekt jeg skulle tage med, men det skulle være noget, der ikke fyldte så meget og ikke var tungt at sidde med, så det endte med garn og opskrift til vesten her + noget strømpegarn, det er jo nærmest obligatorisk he-he.

FAKTA

Opskrift: Britta Wilferts “Spirrevipstrik og herlig hækling”.

Garn: 45 gram Soft Uld i farven Hyacinth fra Knitalot (sælges i Mygdalhus)

Pinde: Rundpind nr 2½ (strikket frem og tilbage)

Størrelse: 12 måneder

tøsevest 009

12 kommentarer:

  1. Det er altså også en ualmindelig sød og feminin lille pigevest:-)

    SvarSlet
  2. Hvor er den sød og anderledes end de fleste af den slags veste.
    Og smuk farve!

    SvarSlet
  3. Den er rigtig sød...det er bare flot med de kanter.

    SvarSlet
  4. Super sød vest og dejlig farve. Kanterne er jeg helt vild med :O)

    SvarSlet
  5. Hvor er den sød. Tak for inspiration, den passer jo lige til de sokker jeg har smidt i min julegavekurv :-))

    SvarSlet
  6. For en søt vest til en liten en. Den var kjempelekker. Ha en riktig god weekend :)

    SvarSlet
  7. Det var dog en soed lille model du der har fundet.

    SvarSlet
  8. Den var helt skjønn!Kjempefin og lekker.

    Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min i går! Ønsker deg en god helg! :)

    SvarSlet
  9. Så fin den ble! Har sett på det mønsteret tidligere, men din versjon ble mye søtere.

    SvarSlet