fredag, juni 04, 2010

Hængepartier

Jeg har for snart længe siden fået en award, endda hele 3 steder fra. Tusind tak skal I ha´ Charlotte, Conny og Fru Larsen.

Egentlig er jeg modstander af alle disse awards der er rundt omkring i blogland og jeg har da også overvejet om jeg skulle deltage, men i mangel af bedre blogstof så pyt da :-)

beautiful blogger

Her kommer så 7 ting om mig :-)

  • Jeg har en utrolig dårlig stedsans og kan fare vild de utroligste steder. Godt gps´en er opfundet :-)
  • Jeg kan godt li´ at stå tidligt op om morgenen, også i weekenden.
  • Havearbejde er ikke lige min kop te.
  • Til gengæld ordner jeg gerne vasketøjet.
  • Er madglad, hvilket kan ses på min figur.
  • Elsker mit arbejde på plejehjemmet.
  • Starter på uddannelse som SSH i august.

 

Og nu burde jeg så give den videre til 7 andre bloggere, men da den har huseret længe, så tror jeg alle har fået den. Sidder der nu alligevel en blogger eller to der er blevet snydt, så skal I da bare snuppe den herfra :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar