lørdag, juni 12, 2010

Hjemme igen

I dag har vi været en tur i Legoland. Børnene er medlem af Falck-klubben og i den anledning kunne de komme gratis ind i dag. Så det er jo immervæk en besparelse på 490 kr. og det er da nok værd at tage med.

legoland 011

Vejret var ikke af det allerbedste. Det holdt heldigvis tørt det meste af tiden, men sikke et blæsevejr. Jeg havde ellers medbragt et lille strikketøj så jeg kunne holde mit eget WWKIP, men strikketøjet blev i tasken.

Det blev også til et hyggeligt gensyn med Annette, der havde givet sig tid til, sammen med Laurits, at mødes med os i Legoland.

legoland 009

7 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig hyggeligt selvom vejret ikke var det bedste...
    Vi har idag været ved grænsen, og kom hjem ved 20-tiden; føj for et vejr med regn og rusk - men jeg fik da strikket lidt på vejen... ;o)

    SvarSlet
  2. Tak for det korte, men hyggelige selskab... godt Laurids spottede drengene, der var gået egne veje... Næste gang vi ses, så skal strikketøjet flashes... og få nu den trøje færdig, så du ikke fryser, når du skal hjemmefra....Ellers får jeg Preben til at sende den til mig for montering.... he he...

    SvarSlet
  3. Lego-land er altid en fornøjelse selv i regnvejr.
    Merete

    SvarSlet
  4. Det lyder til at have været en hyggelig tur. Selvom vejret ikke lige har været det aller bedste så indretter man sig efter det. Bare påklædningen er iorden:))

    SvarSlet
  5. Legoland er bedst når solen ikke skinner for meget. Så er det til at komme frem for folk :o)
    Dejligt for jer at drengene kunne komme gratis ind, det er ret dyrt sådan en dag i Legoland.
    God dag :o)

    SvarSlet
  6. ...ja tænk på, hvor meget strikkegarn, der kan købes for det sparede beløb *LOL*

    SvarSlet
  7. Sikken god ide at tage paa legolandstraef. Og Der blev da hygget trods vejret. Dejligt dejligt.

    SvarSlet