mandag, marts 22, 2010

Oppe igen

Efter en omgang lungebetændelse er jeg ved at være nogenlunde på dupperne igen. Jeg skal lige ha´ et lægetjek i morgen og hvis alt er vel, skal jeg på job igen på onsdag. Jeg hiver stadig lidt efter vejret og der skal ikke meget aktivitet til før jeg føler mig forpustet, men med lidt forsigtighed så går det.

Det er godt nok mange år siden, jeg har følt mig så dårlig og jeg har da heller aldrig før oplevet at lægen kom til mig. Jeg har altid været i stand til at komme til ham, uanset hvor dårligt jeg har haft det, men ikke denne gang!


Nå, men imens jeg har lagt under dynen, ser det minsandten ud til at foråret også har ramt Nordjylland og der er blevet +grader, for det kan vel ikke være mine febertåger der har smeltet det meste af sneen???

8 kommentarer:

  1. Det va ren træls omgang du har været igennem, ønsker dig rigtig god bedring. Jo, jeg tror det er rigtigt nok at foråret er kommet til nordjylland også. Når du kommer på benene igen, får du mulighed for at nyde det. Håber du snart er på dupperne igen. God aften til dig:)

    SvarSlet
  2. Pas nu godt på dig selv og lad vær med at tage for hårdt fat. God bedring :-).
    Foråret kom også til Sjælland i dag. Jeg sad i drivhuset med næsten 20 grader. Det var den rene lise for sjælen.

    SvarSlet
  3. Hvor er det dog dejligt at høre, at du er ved at være på højkant igen. Lungebetændelse er bestemt ikke til at spøge med.

    Stort knus fra engens land ;-)

    SvarSlet
  4. Håber du snart er rask igen !

    SvarSlet
  5. Godt du er i bedring - håber du snart er helt på toppern :-)

    SvarSlet
  6. Det er da noget puller med dig; håber at du snart er frisk igen... Efter sådan en omgang må du passe godt på dig selv - du er sikkert drænet totalt for energi...
    Rigtig god bedring... ;o)

    SvarSlet
  7. Sådan en omgang kan trække tænder ud længe efter, man er raskmeldt igen. Så pas godt på dig selv i den kommende tid.

    SvarSlet
  8. Tag nu ikke for tidligt afsted på job - ingen takker dig for det...Husk dit helbred er vigtigere end jobbet, uanset jobbet!

    SvarSlet