søndag, marts 28, 2010

Doven søndag

I guder hvor har jeg været doven i dag eller også er det bare fordi jeg stadig er mega træt efter at ha´ været syg. Jeg gider simpelthen ikke nogen verdens ting i dag. Ikke en gang at lave noget ordentligt mad gider jeg, så aftensmaden i dag bliver af den meget usunde, men også hurtige slags. Vi skal nemlig ha´ hotdogs og coca cola. Og jeg har ikke engang dårlig samvittighed, for det gider jeg nemlig heller ikke.

Hotdog cola

Senere i aften skal søndagen dog peppes lidt op med en Irish Coffee, det tror jeg nemlig lige jeg trænger til :-)

irish coffee

Og jeg skal helt sikkert strikke lidt, på et af de igangværende projekter. Det gider jeg nemlig godt ;-)

andrea´s 004

RIGTIG GOD SØNDAG AFTEN TIL JER DERUDE

1 kommentar:

  1. Sykdom kan henge i ganske lenge - du får bare ta det med ro til du føler deg bedre. Men litt strikking og irish coffee kan jo hjelpe ;)

    SvarSlet