fredag, oktober 16, 2009

En blandet landhandel

Så er det snart weekend igen. Manden kommer fra job om 1½ time, så jeg har bagt en chokoladekage til lidt hjemlig hygge. Vejret udenfor indbyder jo ligefrem til hjemmebag og hygge.


Udenfor er der blevet koldt og sokkerne må findes frem. Jeg havde nogen der lå i strikkekurven og kun manglede at få hæftet ender. Det gjorde jeg så i formiddags og nu kan Andreas og mig ihvertfald holde varmen om fusserne:-))
Andreas´ sokker er strikket i henholdsvis Bumbo strømpegarn og Aldi strømpegarn. Størrelse 35, strikket på p 2½.


Mine er Sunday Swing sokker, strikket i Zauberball, str ca 37 på pind 2½


Hovsa nu er jeg sørme blevet farvet rød i toppen, af min helt egen frisørmester aka manden.

6 kommentarer:

  1. Tusen takk for deilig kake, den smakte himmelsk:)

    Fine sokker har du også strikket.

    God helg til deg

    SvarSlet
  2. den kaka så bra deilig ut!!! ha en flott helg!!!

    SvarSlet
  3. Jeps. Chokolade kage på en regnvejrsdag er bare sagen *SS*

    SvarSlet
  4. Det så jo utrolig deilig ut. Flotte sokker du har strikket også. Ha en flott høsthelg!

    SvarSlet
  5. Chokoladekage...mums :-).
    Flotte sokker, du har lavet. Og du har helt ret...de kan ikke blive i skuffen længere :-))

    KH Gittemay

    SvarSlet
  6. Fine farger på både hår og strømper. :o)

    Sjokoladekake så godt ut. Kos dere!

    SvarSlet