mandag, august 10, 2009

Dagen har budt på skypumper og Kirsten Hûttemeier

Jeg skal lige love for at vi har fået regn og torden i Nordjylland i dag.
Visse steder har de ligefrem haft skypumper.

Noget af formiddagen blev brugt på at se den legendariske kirsten Hûttemeier i Tv-Nord. Jeg griner hver gang jeg ser de udsendelser. Ikke fordi hun ikke er dygtig, for det er hun skam, men den måde hun taler på, hendes skåneærmer og så det at hun faktisk ret ofte siger: "endelig ikke for meget", og så sjasker hun store mængder af f.eks fløde i. Se det synes jeg altså er sjovt.


Imens jeg sad og små-grinede over hende, fik jeg strikket den første knæstrømpe færdig. Man må jo udnytte hvert minut.

1 kommentar:

  1. Ja for den da, hvor fik vi vand!!! Vores gårdsplads forsvandt :-).
    Flotte strømper, du har gang i.

    KH Gittemay

    SvarSlet