mandag, juni 01, 2009

Banankage - jeg blev fristet!

På min tur rundt i blogland, stødte jeg på en opskrift på banankage, uhm guf. Opskriften kendte jeg i forvejen, den er nærmest tyndslidt hjemme hos os. Den kan findes i en af bøgerne fra Karolines køkken. Så det var altså ikke fordi det var en ny og spændende opskrift at jeg blev fristet, men jeg MÅTTE simpelthen afsted til Aldi efter bananer, så vi kan få banankage til eftermiddagskaffen.


Det går fremad med terasse-projektet, men kors hvor det roder. Men som svigermor altid siger, så skal det være skidt før det blir godt, og hun har jo nok ret ;-)

7 kommentarer:

  1. Sådan en god hjemmebagt banankage, det er da guf. Jeg synder da også her i pinsen, og fortsætter kuren derefter.
    Her er desserten i aften stikkelsbærgrød med piskefløde og lidt mælk.
    God pinse til dig

    SvarSlet
  2. Uhmmmmm.........

    Kender godt det der ombygningsrod, og hun har helt ret. Selv om man somme tider kan miste pusten.

    SvarSlet
  3. Det er utrolig dejligt med en overdækket terasse; så må du da også ha' husbonden til at lave et udekøkken. Vi har rigtig meget glæde af vores.

    SvarSlet
  4. Der er ikke lang tid fra tanke til handling, kagen har sikkert smagt godt :-))

    SvarSlet
  5. Hvis jeg skal forkäle min mand, så bager jeg banankage. Han elsker det, men jeg spiser det aldrig. Jeg er derimod helt vild med småkager.

    SvarSlet
  6. Tusind tak for ideen. jeg har nemlig en masse bananer der skal spises og det når vi ikke. Så nu skal jeg producerer kage.. Flot terrasse, mon ikke det bliver opholdsstedet? Hvor er dit skønne profil billed?

    SvarSlet