lørdag, november 29, 2008

Længe siden sidst...

...men jeg lever skam i bedste velgående, der har bare været andre og vigtigere ting at ta´ sig til, både på hjemmefronten og i skolen.
Lidt strik kan jeg dog fremvise. nemlig et par sokker til min far. Strikket i Aldis strømpegarn.


Derudover har jeg også strikket en stola efter en opskrift af Karen Noe. Det var egentlig meningen at jeg ville strikke den i noget andet garn, men jeg havde en rest Kauni tilbage og skulle bare lige se, om jeg i det hele taget kunne finde ud af, at strikke den. Resultatet synes jeg helt godt om, så den har fået lov at overleve. Måske jeg strikker den igen i noget andet garn.

5 kommentarer:

  1. Stolaen er da blevet rigtig fin - og er den jo brugbar til mange farver...
    Heldig er din far...
    Fortsat god weekend...
    kh
    Annette

    SvarSlet
  2. Du ligger da ikke på den lade side. Skønner sokker til din Far - jeg kan godt lide farverne...

    SvarSlet
  3. Sikke nogen fine ting du har lavet. Jeg er vild med stolaen, den er rigtig fin
    Merete

    SvarSlet
  4. Sikke meget du når at strikke, din stola er blevet rigtig flot, jeg har også forsøgt mig med den. Jeg havde ikke en opskrift så jeg forsøgte mig ud af hovedet.

    SvarSlet
  5. Sikke nogle dejlige sokker.
    Han kommer da ikke til at fryse fødderne, din far :-)

    Og din stola er også blevet super fin.
    En meget smuk farve.

    SvarSlet