torsdag, oktober 16, 2008

Flere djævlehuer


Djævlehuerne til Patrick er færdige og min bror fik dem med hjem, da han hentede Nicklas, som har været og lege med Andreas og Jonas i dag.
Jeg var noget spændt på om de var gode nok i størrelsen, da jeg har "fiflet" med maskeantallet. Gros opskrift starter ved str 6 mdr, men Patrick er kun 3 mdr, så der skulle lige justeres lidt. Ydermere har jeg brugt lidt tykkere garn, men jeg endte med at prøve med 105 masker. Heldigvis har jeg lige modtaget en sms fra svigerinden, hvor hun skriver at de passer perfekt:-))

FAKTA
Opskrift: Gros djevellue
Garn: Forskellige rester af Hjerte Blend
Forbrug: 25 gram til hver hue
Ændringer: 105 masker. Henholdsvis 16 og 15 masker mellem ind- og udtagninger.
Hot or not: Gros djevellue er altid hot:-)

5 kommentarer:

  1. De er kommet for at blive de søde små huer, det er nok den hue der har holdt sit længst på markedet så vidt jeg kan huske :-))

    SvarSlet
  2. ej, hvor var de söde!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  3. De er rigtig søde, huerne, fatter ikke hvordan I alle kan sprøjte den ene ting efter den anden af strikkepindene. Der er simpelthen for lidt timer i mine døgn... Har printet opskriften på småkager, de bliver afprøvet i weekenden - vi glæder os :-)

    SvarSlet
  4. De er rigtig fíne.
    Djævlehuer er super gode til sådan nogle små størrelser.

    SvarSlet
  5. Ja, designet er bare optimalt. De sidder hamrende godt og så er de nuttede :-)

    SvarSlet