mandag, august 11, 2008

Første skoledag



Det var en lidt genert, men også stolt knægt, der fandt sin plads i 1.a i dag.
Da jeg vækkede ungerne i morges var hans første ord "jeg skal i 1. klasse".
Én eneste bog fik de, som skal pakkes ind, resten var frivilligt, men knægten ville have dem pakket ind, så det fik han.
I morgen er det yngste skud på stammen, der skal i 0. klasse, så der blir sikkert flere bøger der skal pakkes ind. Han var ihvertfald meget bekymret for om nu storebror brugte alt papiret, så jeg måtte berolige med at der er indkøbt mere af slagsen.

Update angående min mor (mest til mig selv): I dag da vi kom på sygehuset kunne hun gå ved egen hjælp. Langsomt, meget langsomt, men hun kunne:-)))

2 kommentarer:

  1. Det er fantastisk at din mor er ved at komme på højkant igen...
    Ja, det er stort at komme i skole...især at få bøger. En ny verden med bogstaver åbner sig...
    kh
    Annette

    SvarSlet
  2. Du stolte moder til et par skønne knægte - glæden lyser jo ud af ham - jeg bliver helt blød....
    Godt din Mor er på vej og husk hende på at ting tager tid......

    SvarSlet