søndag, maj 04, 2008

Hyggedag

Imens manden passede tjansen på markedet, hyggede vi os derhjemme. Ungerne fik et tæppe med ud og de brugte faktisk lang tid på at sidde i haven. Selv frokosten havde de med udenfor.


Jeg daffede lidt rundt i haven i mine nye crocs. Jeg ved godt jeg er håbløst bagud, for alle andre fik dem sidste år.


Strikket har jeg sandelig også. Fra en helt uventet side, blev jeg spurgt om jeg ville strikke en taske, magen til den jeg har lavet til mig selv. Så i går formiddags var jeg nede og købe garn og så var det bare med at komme i gang. Så langt kom jeg inden jeg gik i seng.

5 kommentarer:

  1. Ser ut som dere hygger dere der ute i haven. Her har det regnet masse, så haven er nesten en innsjø.
    Ha en flott helg der i Danmark :-)

    SvarSlet
  2. Ja her har hyggen også sneget sig ind- øh udenfor...der hoppes på trampolin, synes karokee og tæpperne er slæbt udenfor.. Jeg sidder på terassen og nyder drengenes leg og strikker samtidig..
    fortsat god weekend...
    annette

    SvarSlet
  3. Hej. Du er ikke den eneste der bruger Crocs i år. Mine har ikke været væk; selv ikke hen over vinteren.
    Så vær solidarisk med mig: brug dem hele året ;o)

    SvarSlet
  4. Clogs rocks! Er helt avhengige av mine, selv om de er slitte og stygge. Men i år blir det nye. Har begynt å kjøpe "pynt" til clogs'n.. er det barnslig eller hva? hihihi

    SvarSlet
  5. Sikke et pragtfuld billede af dine børn. Jeg bruger også Crocs hele året. Har været nød til at købe et par nye, her til foråret. Der var slidt hul i de andre.

    Merete

    SvarSlet