torsdag, april 17, 2008

It´s teatime


Jeg har deltaget i en konkurrence hos Shabby-Marianne og mindsandten om ikke Michael trak mit navn op af æsken.
I dag kom pakkeposten med min gevinst og jeg er da mildest talt overrasket.
5 skønne velduftende te-sorter, 1 sød måleske og et te-filter. Med i pakken var også en pjece om teens forskellige egenskaber, feks er noget af det blodtrykssænkende, så det er lige noget for mig.
Det dufter virkelig så vidunderligt at selv en inkarneret kaffedrikker, ikke er i tvivl om at det her smager godt.
Tak Marianne, du kan tro jeg glæder mig til at smage.

5 kommentarer:

  1. Marianne er bare så god til det med konkurrencer og gaver...har selv været så heldig at vinde hele to gange hos hende :-) man bliver glad helt ned i maven...
    Tillykke med din præmie :-)

    SvarSlet
  2. Iiihhh altså sikken dejlig gevinst :-D

    SvarSlet
  3. Hvor skønt! Tillykke med gevinsten. Så har du lidt at dulme evt. nerver med her op til den store dag..

    SvarSlet
  4. Michael er inkarneret kaffe drikker og han er helt vild med den te - husk at temp på de grønne og hvide skal have 70-80 grader. Dvs. Lad det kogte vand hvile i tepotten i ca. 5 min før du lader teen trække.... Pas på du bliver afhængig.

    SvarSlet
  5. Gratulerer så mye med gevinsten =) Deilig med litt te og velge mellom iblant,lykke til med konfirmasjonen på lørdag,Konfirmanten er nok bare spent,er jo en stor dag for ham ;) Ha en strålende helg med familien =)

    SvarSlet