mandag, december 10, 2007

Øm og mørbanket

Efter 3 dage på langs med influenza, føler jeg mig godt nok øm og mørbanket. Jeg har stadig ondt i alle led og muskler, hovedpine og svimmel, men er indtil videre oppe. Ungerne skulle jo sendes i skole og børnehave og så må mor jo op uanset hvordan man end har det. Alle weekendens mange planer gik totalt i vasken. Havde ellers kilometerlange lister med alle forberedelserne til den store dag på fredag, men intet af det er lavet, så resten af ugen blir vist travl. Det er utroligt som der kan komme til at se ud bare fordi man har været fraværende i nogen dage. Selv om manden da har været her, så er det altså ikke det samme og man kan tydeligt se at hvis ikke mor hele tiden er her og samler op fra gulvet, ordner opvask og vasketøj og lige tørrer af hist og her, ja så ligner her altså jeg ved ikke hvad. Gad vide hvor meget jeg får lavet i dag? Med den hovedpine og svimmelhed så blir det vist ikke alverden, men det vigtigste er osse at jeg blir ordentlig rask igen inden det blir fredag. Øv øv og atter øv, jeg gider ikke være syg!

5 kommentarer:

  1. Din stakkel! Håber da virkelig, at du får det bedre - og at du når at blive helt rask til din store dag.
    KH GitteB

    SvarSlet
  2. Ja så blegner min ondt i halsen og halvtør hosten godt nok! Jeg håber, at du hurtig bliver rask ;-)

    SvarSlet
  3. Stakkels dig......håber virkelig at du kommer på toppen til på fredag.
    Tror du og dine gæster får en virkelig hyggelig dag, også selv om der måske ikke er gjort julerent og lavet forberedelser med en kvindes hånd. Du må simpelhen ha familien i sving, så du selv kan være frisk og udhvilet til den store dag.
    Og ta´det helt roligt, der er faktisk en indre ro ved at blive 40år, ingen panikangst som da man blev 30 år. Du kan roligt glæde dig!

    SvarSlet
  4. Tænk - hvis mor er syg, så skal hun faktisk lave det hun plejer...men er far syg...! så er det en hel anden historie om lidelser af ukendte dimensioner...
    Håber virkelig at du når at blive frisk til sidst på ugen, så du kan holde din fødselsdag.
    Men dine gæster vil have fuld forståelse for at du har været syg og ikke har nået alt det du ville...
    Fortsat god bedring..
    kh
    Annette

    SvarSlet
  5. Øv, altså...ja, det der "ingenting", man går og laver i løbet af en dag, synes pludselig af temmelig meget, når det IKKE bliver gjort.

    God bedring.

    KH Tina

    SvarSlet