onsdag, december 19, 2007

De sidste gaver fra fødselsdagsgruppen

I går kom de sidste gaver fra fødselsdagsgruppen. Stakkels postbud, han har virkelig slæbt til huse her hos mig, men nu har jeg lovet ham at der ikke kommer flere.
Af Lisbeth fik jeg 3 ngl Fox pelsgarn fra Mayflower og 250 g skønt velduftende kaffe. Det er lige noget der passer en kaffesøster som mig.

Af Maibritt fik jeg 100 g strømpegarn og et flot gæstehåndklæde med en maskinbroderet julemand på. Det er rigtig flot og jeg er meget glad for det, jeg har nemlig en svaghed for håndklæder. Og så var der sandelig osse en lille nisse til juletræet i gaven. Tusind tak til jer for gaverne.

1 kommentar:

  1. Med alt det lækre garn, du har modtaget, er jeg sikker på, at du snart får gang i strikkepindene igen ;-)

    Forhåbentligt er familiens dårligdomme på retur...

    SvarSlet