torsdag, oktober 11, 2007


Det har været en travl uge, og vi har nået meget. Andreas har været ved ørelæge og har en lille hørenedsættelse på venstre øre. Muligvis skal han osse ha fjernet polypper igen. Jeg troede det kun var noget man fik gjort en gang og så var de væk en gang for alle, men det behøver altså ikke at være tilfældet. Så blev jeg så klog.
Vi har osse haft håndværker på besøg for at gi et tilbud på en evt tilbygning.
Og i går havde Nicolaj første arbejdsdag med at gå med ugeaviser og reklamer. Vi hjalp ham, jeg var chauffør og Nicolaj og farmand delte ud. Det gik der så lige 3 timer med.
Der er osse blevet høstet, skrællet og kogt æbler, så nu er der dejlig æblemos i fryseren, og der er flere æbler på træet endnu, så der kommer nok mere i fryseren.
Travlheden er ikke slut endnu. I morgen skal Jonas holde fødselsdag i børnehaven og har bestilt chokoladekage, kakao og æblejuice, så i dag skal jeg bage.
Det er på søndag han fylder år og så kommer familien, så der skal bages kæmpe portioner af boller og kage. Kagemanden har vi heldigvis en god bager der klarer for os.
Strikketøj, ja altså det er vist blevet til max 5 pinde, men i aften så skal der altså strikkes!
Nu vil jeg ud og handle ind til fødselsdag. Ha´ en god dag.

11 kommentarer:

  1. Hej Jane
    Jeg har siddet og kigget på din side, for at se om der skulle være noget nyt om dit møde ang. ny uddannelse. Har du fået grønt lys til dine uddannelsesplaner ? FLOTTE SOKKER DU HAR LAVET !
    Mvh.Mariann

    SvarSlet
  2. Jeg har også sat strikningen til side for at bage. Min søn er lige fyldt 6 og skal have 15 pirater til fødselsdag lørdag, og familien om aftenen, så jeg står i bolledej og mandelbunde til over begge ører.

    Tusind tak for sokkemønstret, det skal prøves. Af årsager, som fører for vidt at redegøre for her, er jeg ret pludseligt blevet sokkestrikker, så jeg kan sagtens bruge inspirationen.

    SvarSlet
  3. Ja, nogle gange går tiden med totalplanlægning og så når man ikke meget.
    Gik igår og tænkte på at ringe til dig for at høre til uddannelsesplanerne via AF.....er der kommet noget positivt ud af det? eller der arbejdsbyrder?
    Kh
    Annette

    SvarSlet
  4. Hjertelig tillykke - hvor har du været flittig - jeg bliver jo helt forpustet bare af at læse det...

    SvarSlet
  5. Uha Enja, du har godt nok travlt, men med noget der giver glæde....Go' arbejdslyst

    SvarSlet
  6. Håber I får en dejlig dag i morgen :-).
    Flotte flotte strømper, du har kreeret...
    KH Gitte B

    SvarSlet
  7. Hej Jane.

    Tillykke med sønnen i dag. Sikke et flo vejr fødselsdagsbarnet får og sikkert også fine gaver.
    God dag til jer.
    Mange hilsner
    Anne-Mette

    SvarSlet
  8. Tillykke med drengen. Super skøn oktober-dag at fejre fødselsdag på!
    Marlene

    SvarSlet
  9. hej Jane!
    opskriften på hagesmækkene, den du havde liggende på din gamle blog, hvor kan jeg finde den henne nu? jeg lavede jo sidste vinter en del af dem til Vanda og de er supergode. nu er jeg ved at lave en gave til en lille dreng i Danmark og tænkte at jeg ville lave et par af dem, men kan så ikke finde opskriften.
    kh. fra Island
    Frida

    SvarSlet
  10. Hej Frida
    Jeg sender dig en mail.

    SvarSlet
  11. Hej
    Jeg kunne ikke undgå at se at du har en opskrift til en hagesmæk? Jeg er nemlig på udkig efter en opskrift. Kan jeg måske få dig til at sende den til mig?
    Kh Sandra

    SvarSlet