fredag, juni 22, 2007

Week-end


Så er det week-end igen. Jeg har været oppe siden kl 5 i morges. Det er tidligt, men jeg er udpræget A-menneske, så det gør mig ikke noget. Jeg har gjort rent og nu skal jeg ud og handle så køleskab og fryser blir fyldt op.
I aften skal vi til grillfest hos gemalens søster og svoger, så vejret må godt blive lidt bedre. I morgen får jeg to kollegaer på besøg til frokost, mens manden og børnene er til dyrskue.
Nu vil jeg ud og handle og når jeg kommer hjem så er det endelig strikketid. Jeg skal jo nå og have min top færdig inden sommerferien står for døren.

13 kommentarer:

  1. Hvor ER den dog bare sød, dén top. Er den fra et blad i denne uge, man kan nå at shoppe??

    Hilsner og god weekend fra Vivian

    SvarSlet
  2. Hej Vivian
    Den er fra det sidste nye Ingelise.
    Osse god weekend til dig.
    Kh Jane

    SvarSlet
  3. Hej Jane
    Sikke en energi så tidligt på dagen (jeg er b'er) Fin top du har gang i. Har lige handlet lidt bomuld i Aldi, leder nu efter et passende mønster. Ha' en god aften.
    Mvh Jette

    SvarSlet
  4. Tak Jette.
    Håber du finder et mønster du kan bruge. Aldis bomuld er faktisk ikke så ringe endda. det er ikke så slasket som f.eks mayflower. Jeg strikkede to trøjer til mine unger sidste år i Aldis bomuld og de er stadig pæne efter mange vaske.
    Osse god aften til dig.
    kh Jane

    SvarSlet
  5. Jamen Jane..
    Hvor har du den opskrift fra??
    Den må jeg da bare eje, den er jeg da helt vild efter;-)
    Glæder mig til at se den færdig..
    Knuser

    SvarSlet
  6. Hvor ser den top sød ud - jeg må vist en tur på biblioteket og kikke nærmere på bladet.
    Mange hilsner og rigtig god weekende fra Anne-Mette

    SvarSlet
  7. Hej Tina
    Opskriften er fra det sidste nye Ingelise. Tror det var i sidste uge det udkom.
    Kh Jane

    Hej Anne-Mette
    Osse god weekend til dig.
    kh Jane

    SvarSlet
  8. Hvor er den flot. Jeg står nærmest med den ene fod ude af døren - for den lugter langt væk af 'MÅ-eje' :-).
    Hav en smuk weekend.

    KH Gitte B

    SvarSlet
  9. Hej Gitte
    Den er altså osse rigtig sød. Osse smuk weekend til dig.
    Kh Jane

    SvarSlet
  10. Den er da rigtig sød og en rigtig fin farve også.

    SvarSlet
  11. Nå Jane, slemme kvinde, som fik mig fristet for meget :-). Nu har jeg købt det blad - og skal jo 'lige pludselig' igang med den top. Den er bare for sød.
    Men hvilket garn bruger du??
    Har selv noget bomuld, men det er for tyndt, synes jeg...
    Smuk dag til dig.
    KH Gitte B

    SvarSlet
  12. Hej Janne
    Tak skal du ha.

    Hej Gitte
    Ja man blir nemt fristet her i blogland. jeg bruger såmænd bare Aldis Mariposa bomuld. det er en smule tykkere end det i opskriften. Løbelængden er 125g/50m, men det passer fint til min strikkefasthed. God strikkelyst.
    Kh Jane

    SvarSlet
  13. Hej Jane,
    sjovt at du er gået i gang med den top fra det sidste Ingelise. Den blev jeg altså også lige fanget af (som det eneste i det blad godtnok :-I ) Har dog ikke liiige tid til at få den på pindene her og nu - men det kommer den, er jeg ret sikker på.

    SvarSlet